1Jak złożyć zamówienie?
Po przyjęciu oferty biznesowej przychodzi kolej na złożenie zamówienia. Na tym etapie korespondencja z kontrahentem jest uproszczona. Czasami korzystamy z gotowych formularzy zamówień dołączanych do wysyłanej oferty. Honorujemy zamówienia wyłącznie w formie pisemnej, email lub fax. Dokument musi być opatrzony podpisami osób upoważnionych do składania zamówień.
2Ile będziemy czekać na realizację?
W zależności od ilości i rodzaju asortymentu czas ten może wahać się od jednego do trzech tygodni. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie i staramy się aby te terminy były jak najkrótsze. Szanujemy Wasz czas i dotrzymujemy terminów!
3Jakie możemy otrzymać warunki płatności?
Wszystkie warunki ustalane są każdorazowo przed dokonaniem zamówienia. Jeśli nie było ustalone inaczej, pierwsze transakcje przeprowadzamy w formie przedpłaty lub płatności gotówkowej. W dalszym etapie współpracy oferujemy dogodne warunki z odroczonym terminem płatności. Stali odbiorcy mogą też liczyć na dodatkowe opcje w postaci rabatów i zniżek.